Nieuwe campagne Zo Dichtblij

Van 29 april tot 3 juni organiseert de gemeente in samenwerking met Bond Beter leefmilieu en andere partners de campagne Zo Dichtblij.
 
'Zo Dichtblij' is de opvolger van 'Met belgerinkel naar de winkel' en focust op vijf thema's:
  • vlotte en milieuvriendelijke mobiliteit
  • gezellige winkelkern
  • kwaliteitsvolle leefomgeving
  • voeding van eigen bodem
  • hernieuwbare energie
De deelnemende handelaars en ondernemers zullen leuke posters uithangen met de slogan "Fijn je hier weer te zien". Op die manier wil 'Zo Dichtbij' de inwoners bewust maken van een bruisende kern en detailhandel, horeca én ondernemerschap in en rond de kern op de juiste plaats stimuleren. Want ook diensten, creatievelingen en kleinschalige productie brengen het centrum tot leven. Tijdens de campagneperiode belonen de deelnemende handelaars en ondernemers hun klanten daarom met een lot. De klanten van de deelnemende handelaars zullen vanaf 29 april hun loten kunnen registeren op zodichtblij.be en maken kans op een lokale prijs.
 
In het kader van Zo Dichtblij worden ook heel wat activiteiten georganiseerd. Organiseert jouw vereniging een activiteit die past bij één van de Zo-Dichtblij-thema's? Registreer ze hier en je maakt kans op een cheque van 500 euro.
 

 


Sitemap   Webwijzer   Stratenplan   Extranet   Intranet   Handelaars- en Verenigingengids    

© 2016 Gemeente Zomergem, Alle rechten voorbehouden | the eForum Factory.be